Opdrachtgever: Being there
Opdracht: Ontwikkel een spraakmakende campagne voor de Unox nieuwjaar duik waar mee de kranten worden gehaald.
Inzicht:
Vele (jongeren) hebben het laat gemaakt met nieuwjaar en vinden de Nieuwjaars duik te vroeg.
Propositie:
Unox belooft dat de nieuwjaar duik de perfecte start is van het nieuwe jaar, ook later in de middag, waardoor jij geen excuus meer hebt om niet mee te doen.
Concept: Unox’ uitslapersduik
Traditiegetrouw luiden we elk jaar het nieuwe jaar in met de Unox nieuwjaar duik om 12:00 uur. Maar na een avond vol gezelligheid begrijpen we dat het laat wordt en je niet in staat te springen om zo vroeg klaar te staan. Daarom organiseert Unox speciaal voor de uitslapers en tweede duikmoment. Dit jaar geen excuses meer, wij helpen je met uitstellen en verwachten je om 15:00 uur aan het water. Het begin van het nieuwe jaar beleef je met Unox! Bij de tweede duik krijgen de deelnemers niet alleen de originele Unox muts maar ook maar ook de nieuwste Unox slaapmasker.