100% Fit met Calvé

Uitdaging: ontwikkel een concept waar in Calvé 100% pindakaas op een leuke manier het ‘Back 2 sport’ moment claime voor gezinnen. Zorg dat Calvé Top of mined voor in de ochtend dat er aan clave meteen aan geschat worden voor de doelgroep. Zorg dat de campagne een sociaalformat bevat.

Doelgroep:
Gezinnen met jonge kinderen. Kinderen sporten en hele dag lol hebben. Niet direct met kinderen communiceren, maar met de ouders.

Inzicht:
Voor elk seizoen moet je weer opnieuw in vorm komen om net zo goed te worden als voor de vakantie.

Strategie:
Kinderen klaarstomen in de zomervakantie voor het sport moment

Concept: 100% met Calvé

Kinderen zijn druk aan het sporten, maar in de zomer hebben ze natuurlijk een zomerstop waardoor vele sporten niet doorgaan. Hierdoor zal een achterstand ontstaan als ze weer terug gaan sporten. Om ze hierbij te helpen komt Calvé met de 100% fit app.

Kinderen kunnen gebruik maken van de sport app van Calvé. In de zomer wordt er een sportschema voor hen samengesteld aan de hand van de informatie die het kind en de ouder kan ingeven op voorhand. Er wordt gevraagd of ze op vakantie gaan en zo ja waarheen. Als dit een hotel of camping is, zal het algoritme aan de hand van die informatie kiezen welke opdrachten in het schema zullen komen te staan. Elke week krijgt het kind een nieuw opdracht, hier zal ook een puchmelding van komen als deze beschikbaar zijn. Het kind kan samen spelen met zijn vrienden en bijhouden welke opdrachten zij al hebben gedaan. Zo ontstaat er een competitie die de kinderen zal aansporen om te gaan sporten.

GET IN TOUCH

suzelinden@gmail.com